Vragolani na sceni

Autor: //Datum objave: 26.04.2015.

OSIJEK – Balet Vragolasta djevojka otplesan je sinoć u punom osječkom kazalištu. Publika je dugotrajnim pljeskom pozdravila novi projekt male, no uporne i srčane ekipe zaljubljenika u balet, koji već nekoliko godina naporno rade da ovdašnji balet podignu na višu razinu.

 

Vragolastu koreografski potpisuje zagrebački plesač Svebor Sečak, koji je fantastično uzbalansirao zahtjeve klasičnog baleta s mogućnostima plesača raznih profila i razina vladanja tehnikom. Pantomimski dijelovi su s mjerom oblikovani – ne previše, kako ne bi otišli u karikaturalnost, a ni premalo, kako ih i publika manje upućena u detalje predstave mogla razumjeti. Primjerena doza akrobatike – a tu ponajprije mislimo na ulogu Dječaka, u izvedbi Nevena – Lucijana Davidovića – mnoge je oduševila.

 

Glavna uloga, Lisa, povjerena je mladoj, nježnoj Kaho Nakayasu (zapamtite to ime, pred njom je velika karijera). Nakayasu od prvog trenutka plijeni gracilnošću i veseljem plesanja (ne zamjerite, podsjeća me na moje baletne dane s tim ushitom bivanja na sceni). Tehnika joj je izvrsna i lijepo oblikovana, a glumački je mlada plesačica veoma kvalitetna.

 

Vuk Ognjenović utjelovio je lik Colasa, mladića zaljubljenog u Lisu. Još jednom je Ognjenović pokazao svoju kvalitetu i, posebno, lijepe skokove. Njegova kvaliteta posebno se istaknula u Pas de deuxu Lise i Colasa.

 

Još dva lika valja posebno istaknuti – Alaina u izvedbi Viniciusa Leme i udovice Simone, u izvedbi Štarka. Vinicius se istaknuo izvrsnim skokovima, dobrom pantomimom i zavidnom tehnikom. Štark je pak u zahtjevnoj transformaciji u ženski lik pokazao da itekakako zna i može, a njegov Ples u klompama oduševljava. Zanimljivo je napomenuti kako je koreograf, Svebor Sečak, zagrebačku publiku donedavno oduševljavao upravo izvedbom uloge udovice Simone, a njegov Ples u klompama bio je fantastičan.

 

Nije pravedno ne navesti i ostale izvrsne plesače, no bilo ih je previše. Svi su zaista zablistali sinoć – bili su rasplesani, puni radosti i fino ujednačeni. Zanimljivost koja je mnoge iznenadila jest pojavljivanje opernog pjevača Zvonimira Ivanovića na sceni. Tumačio je ulogu Thomasa, oca budalastog Alaina.

 

U svakom slučaju, Osijek defitinitivno više nije baletna provincija. U kazalištu se pleše jedan kvalitetan naslov, s dobrim plesačima, a nadamo se da će tako biti i s budućim projektima.

Najnovije iz kategorije "Predstave":

Ansambl sprema – Onjegina!

SPLIT – Posljednja premijera Hrvatskog narodnog kazališta ove sezone, baletna predstava Onjegin glasovitog redatelja i koreografa Vasilija Medvedeva, predstavljena je na konf

Najavljeni Romeo i Julija

RIJEKA -Premijera baleta „Romeo i Julija“ Sergeja Prokofjeva u koreografiji glasovitog Jiříja Bubeníčeka osvarenog u suradnji s Riječkim simfonijskim orkestrom te Hrvatskom i Talij

Kazališna premijera Diptiha

SPLIT – Mozart à 2 & Don Juan naziv je plesnog diptiha, predstojeće premijere Baleta Hrvatskog narodnog kazališta Split. Na kazališnoj će pozornici biti prvi put izvedena

Najnovije vijesti na portalu:

Ansambl sprema – Onjegina!

SPLIT – Posljednja premijera Hrvatskog narodnog kazališta ove sezone, baletna predstava Onjegin glasovitog redatelja i koreografa Vasilija Medvedeva, predstavljena je na konf

Najavljeni Romeo i Julija

RIJEKA -Premijera baleta „Romeo i Julija“ Sergeja Prokofjeva u koreografiji glasovitog Jiříja Bubeníčeka osvarenog u suradnji s Riječkim simfonijskim orkestrom te Hrvatskom i Talij

Počinje TREPS!

ZAGREB – 17. TREPS plesni susreti počinju uoči Svjetskog dana plesa u četvrtak, 28. travnja s početkom u 19,30 sati u zagrebačkom Centru za kulturu Trešnjevka s kategorijom &