Diptih McGregora i Volpinija
ZAGREB – Baletni diptih dvojice umjetnika, Wayna McGregora i Massimiliana Volpinija premijerno će se predstaviti publici večeras, 15. ožujka, sjedinivši dvojicu koreografa ko
ZAGREB – Baletni diptih dvojice umjetnika, Wayna McGregora i Massimiliana Volpinija premijerno će se predstaviti publici večeras, 15. ožujka, sjedinivši dvojicu koreografa koji njeguju različite umjetničke izričaje.
Wayne McGregor autor je predstave Dyad 1929 koja se oslanja na slavnu baletnu trupu Ballet Russes i njihovog umjetničkog voditelja i mecenu Sergeja Djaghiljeva te na njihov doprinos umjetnosti u širem kontekstu.
Trupa Ballet Russes djelovala je od 1909. do 1929. obilježivši prva tri desetljeća baletne umjetnosti i unoseći revoluciju u shvaćanju baleta.
Iako nije riječ o narativnom baletu, ples, scenografija i glazba Stevea Reicha, sadržavaju tragove stila u duha Ballet Russes koji već desetljećima inspiriraju umjetnike diljem svijeta.
Massimiliano Volpini, talijanski koreograf i ravnatelj Baleta HNK u Zagrebu, u svom će autorskom djelu pod naslovom Light through the fingers prezentirati suvremenim plesnim jezikom primordijalne ljudske radnje te instinktivne reakcije na različite životne situacije uklopljene u današnjicu u kojoj se suočavamo s umjetnom inteligencijom i jednim potpuno novim
svijetom.
Postavlja se pitanje možemo li uspostaviti ravnotežu između naše temeljne ljudske prirode i novog razvoja društva, odnosno nove evolucije koja nas očekuje. Ovaj balet će zajedno s koreografom Volpinijem stvarati i makedonski skladatelj Marjan Nečak.
ZAGREB – Baletni diptih dvojice umjetnika, Wayna McGregora i Massimiliana Volpinija premijerno će se predstaviti publici večeras, 15. ožujka, sjedinivši dvojicu koreografa ko
SPLIT – Laurencia, balet u dva čina koreografa Vakhtanga Čabukianija na glazbu Aleksandra Kreina, premijerno će izvesti Balet Hrvatskog narodnog kazališta Split u petak 22. o
RIJEKA – Kroz plesni pokret će uskoro na pozornici riječkog HNK Ivana pl. Zajca oživjeti bezvremenski lutak Pinocchio i to kao balet za djecu čiju koreografiju, koncept i dra
ZAGREB – Balet Orašar Petra Iljiča Čajkovskog u koreografiji Vladimira Malakova oni koji nisu uspjeli nabaviti kartu moći će pogledati 20. prosinca u 19.30 sati ispred
ZAGREB – Premda se to nigdje na stranicama Centra za kulturu Trešnjevka ne može naći (jednako kao ni na popisu događanja koji je izvješen u predvorju), u srijedu 18. prosinca
SPLIT – Hrvatsko narodno kazalište Split najavljuje početak pretprodaje ulaznica za najpopularniji balet svih vremena, Orašar. Planirano je ukupno 16 izvedbi u studenome i pr