Zadnja ovosezonska premijera
ZAGREB – Balet Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu kao posljednju ovosezonsku premijeru prikazat će u jednoj večeri tri kraća suvremena baletna djela (Triple Bill.) Večer
ZAGREB – Jedna od najpopularnijih predstava klasičnog baleta, Pepeljuga, izvedena je sinoć u zagrebačkom HNK. Djelo je inspirirano bajkom francuskog pisca Charlesa Perraualta, ispričana glazbenim jezikom Sergeja Prokofjeva i u koreografiji Dereka Deanea.
Balet je premijerno izveden 21. studenog 1945. godine u moskovskom Boljšoj Teatru s Galinom Ulanovom u glavnoj ulozi, i od tada je gotovo svake godine na repertoaru brojnih svjetskih kazališta. U Zagrebu je, prije obnove Dereka Deanea čija je Pepeljuga praizvedena 26. listopada 2007. godine, zadnji puta plesano 1989. godine, kada je koreografiju postavio Ivica Sertić.
Kostimografiju sinoćnjeg baleta potpisuje Roberta Guidi di Bagno, a dirigentsku palicu držao je izvrstan Dian Tchobanov. Ulogu glavne junakinje otplesala je odlična Edina Pličanić, ulogu princa ponio je Azamat Nabiullin, sestre su otplesale Olja Jovanović Zurovac i Mirna Sporiš, a čudesna kuma bila je Saule Ashimova. Koreografija Pepeljuge dobro nam je poznata iz prošle baletne sezone, ali nije djelo koje ostavlja bez daha. Posebno u uvodnom dijelu prvog čina, gdje se neki dijelovi koreografije čine pomalo nedorečenima.
Vrhunac prvog čina su plesni dijelovi u kojima se pojavljuju likovi četiri godišnja doba – Proljeće, koje je otplesala odlična Rieka Suzuki, Ljeto, koje nam je predočila Sabrina Feichter, Jesen, koju je izvela Mai Kageyama, te Zima, u izvedbi izvrsne Mirune Miciu, čija je sinoćnja izvedba ostavila publiku bez daha. Ulogu Princa nam predočio nam je odlični Azamat Nabiullin, koji je i sinoć pokazao da je izvrstan plesač. Pohvale idu Olji Jovanović Zurovac i Mirni Sporiš koje su nam svojom odličnom plesnom izvedbom, mimikom lica, gestikulacijom i glumom realno dočarale likove smiješnih, pomalo zlih, i ponajviše groteskinih sestara. Tokom predstave su nekoliko puta uspjele nasmijati publiku.
Najveće iznenađenje leži u činjenici da je sinoć gledalište bilo puno gledatelja osnovno-školskog uzrasta, pa čak i mlađih. Zaista je lijepo i ugodno u kazališnoj publici vidjeti veliki broj roditelja, koju su djecu doveli da pogledaju balet. Veliki broj mladih posjetitelja zacijelo možemo zahvalit samom naslovu predstave, koji je mlađem uzrastu poznat još iz najmlađih dana. Sinoćnja nas je predstava uvjerila da balet zaista može biti zanimljiv za publiku svakog uzrasta i životne dobi.
ZAGREB – Balet Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu kao posljednju ovosezonsku premijeru prikazat će u jednoj večeri tri kraća suvremena baletna djela (Triple Bill.) Večer
ZAGREB – Velika baletna ansambl predstava Peer Gynt u koreografiji i režiji Edwarda Cluga premijerno će biti izvedena 31. ožujka u 19.30 sati na pozornici Hrvatskoga narodnog
RIJEKA – Balet „Čajkovski“ u koreografiji Cayetana Sota premijerno će u HNK Ivana pl. Zajca biti izveden u subotu 11. veljače s početkom u 19,30 sati. Druga predstava dvostru
ZAGREB – Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu novu će kazališnu sezonu svečano otvoriti 22. rujna u 19:30 jedinstvenim Baletnim koncertom nazvanim Život na pozornici u izvedb
ZAGREB – U srijedu je preminula istaknuta baletna umjetnica i dugogodišnja članica Baleta HNK u Zagrebu, balerina i baletna majstorica Suzana Bačić. Rođena je 1962. u Zagrebu
ZAGREB -Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu svečanošću u kazališnom foajeu dodijelilo je godišnje nagrade za najbolja umjetnička ostvarenja u drami, operi i baletu u sezoni 2022./