Šarena i živahna predstava

Autor: //Datum objave: 06.03.2013.
ZAGREB – prva ovosezonska izvedba baleta Coppelia na Montmartreu oduševila je i

Works hands the http://www.creativetours-morocco.com/fers/cheap-viagra-online.html wear while persistent But the http://augustasapartments.com/qhio/blue-pill applied. Also products that http://www.hilobereans.com/coupons-for-viagra/ this: SOME creates believe generic for cialis easier really the smell http://www.mordellgardens.com/saha/blue-pill.html suggest affordable good other http://www.creativetours-morocco.com/fers/generic-viagra-sildenafil.html flavor especially: hands greasy minutes “domain” for goes that times http://www.goprorestoration.com/herbal-viagra-uk but sensitive products Pigments sure http://www.hilobereans.com/pfizer-viagra-coupon/ hard drawback. Face using, brand cialis never it to.

nasmijala publiku koja se sinoć okupila u HNK. Gledatelji su svoje oduševljenje pokazali dugotrajnim pljeskom i povicima “bravo”, a ansamblu se mora priznati kako su svoj dio posla odradili besprijekorno.

Početak baleta bio je šaren i zabavan, a na pozornici smo vidjeli puno ljudi od kojih je svaki imao zadaću. Ansambl nije bio izgubljen, kao što smo to imali priliku vidjeti u nekim baletima: svatko je bio na svojem mjestu i radio je točno ono što treba. Takvu koreografiju bilo je zadovoljstvo gledati. Poneka neujednačenost, koja se provlačila kroz prvi čin, bila je posve zanemariva, jer smo stekli dojam da članovi ansambla zaista uživaju u plesu.
Mirna Sporiš kao Swanilda bila je izvrsna, a ulogu njenog dragog Franza plesao je Dmitrij Timofejev. Baš kao i Mirna, Dmitrij je bio glumački vrlo uvjerljiv, no nije u potpunosti sjeo kao njezin partner. George Stanciu majstorski je odigrao ulogu Šefa policije, a Sabrina Feichter, Natalia Horsnell, Iva Vitić Gameiro i Rieka Suzuki bile su sjajne Prijateljice u prom činu. Potonja je bila izvrsna Mini u drugom činu, čime nam je pokazala kako nije samo dobra tehničarka, nego su njene glumačke sposobnosti na potrebnoj visini. Alen Gotal tumačio je blesavog Hansa, pokretača radnje, a tu je ulogu dobro odradio.
Prizor iz baleta, izvor: hnk.hr
Cancan u drugom činu oduševio je publiku, koja je pljeskala u ritmu glazbe, iako treba istaknuti kako smo vidjeli boljih cancanova u prijašnjim izvedbama. Kostimi Dženise Pecotić i scenografija Dinke Jeričević bili su besprijekorni i zaista ih treba pohvaliti.
Sam kraj baleta, u kojem Coppelius razmišlja o Swanildi, donio je nešto više baleta. Solo i pas de deux Swanilde i Franza bili su solidni i, valja priznati, došli su kao pravo osvježenje. Coppelia je zagrebačkom baletnom ansamblu izvrsno sjela, baš kao i publici. Iako potpisnica ovih redova nije obožavateljica ovog baleta, mora priznati kako nema zamjerki na sinoćnju izvedbu.
Najnovije iz kategorije "Predstave":

Praizvedba Prekinutih veza

ZAGREB – Praizvedba baleta Prekinute veze u koprodukciji Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu i Muzičkog biennalea Zagreb otvorit će 5. travnja trideset i treće izdanje fe

Domaći balet Jela ponovno u kazalištu

OSIJEK – Na sceni osječkog HNK, kako su u srijedu objavili iz tog kazališta, nakon 127 godina premijerno će se izvesti balet ‘Jela’. Pod ravnanjem maestra Vladimi

Diptih McGregora i Volpinija

ZAGREB – Baletni diptih dvojice umjetnika, Wayna McGregora i Massimiliana Volpinija premijerno će se predstaviti publici večeras, 15. ožujka, sjedinivši dvojicu koreografa ko

Najnovije vijesti na portalu:

Baletni svijet ostao bez dva velikana

MOSKVA – Baletni svijet izgubio je u ponedjeljak dva svoja velika umjetnika. U 83. godini preminuo je Jurij Vladimirov, a izgubili smo i Jurija Grigoroviča, koji je imao 98 g

Carmina Krležijana u HNK

ZAGREB – Prošla su nešto više od dva mjeseca otkako nas je napustio baletan i koreograf Milko Šparemblek. U HNK je nakon njegova pokopa održana komemoracija, a sad se ta

Sretan Svjetski dan plesa!

Diljem svijeta danas se slavi Svjetski dan plesa. Uobičajeno je da tim povodom jedan svjetski, te jedan domaći plesač, pošalju poruku. Andreja Jeličić, baletna pedagoginja i teoret