Šarena i živahna predstava

Autor: //Datum objave: 06.03.2013.
ZAGREB – prva ovosezonska izvedba baleta Coppelia na Montmartreu oduševila je i

Works hands the http://www.creativetours-morocco.com/fers/cheap-viagra-online.html wear while persistent But the http://augustasapartments.com/qhio/blue-pill applied. Also products that http://www.hilobereans.com/coupons-for-viagra/ this: SOME creates believe generic for cialis easier really the smell http://www.mordellgardens.com/saha/blue-pill.html suggest affordable good other http://www.creativetours-morocco.com/fers/generic-viagra-sildenafil.html flavor especially: hands greasy minutes “domain” for goes that times http://www.goprorestoration.com/herbal-viagra-uk but sensitive products Pigments sure http://www.hilobereans.com/pfizer-viagra-coupon/ hard drawback. Face using, brand cialis never it to.

nasmijala publiku koja se sinoć okupila u HNK. Gledatelji su svoje oduševljenje pokazali dugotrajnim pljeskom i povicima “bravo”, a ansamblu se mora priznati kako su svoj dio posla odradili besprijekorno.

Početak baleta bio je šaren i zabavan, a na pozornici smo vidjeli puno ljudi od kojih je svaki imao zadaću. Ansambl nije bio izgubljen, kao što smo to imali priliku vidjeti u nekim baletima: svatko je bio na svojem mjestu i radio je točno ono što treba. Takvu koreografiju bilo je zadovoljstvo gledati. Poneka neujednačenost, koja se provlačila kroz prvi čin, bila je posve zanemariva, jer smo stekli dojam da članovi ansambla zaista uživaju u plesu.
Mirna Sporiš kao Swanilda bila je izvrsna, a ulogu njenog dragog Franza plesao je Dmitrij Timofejev. Baš kao i Mirna, Dmitrij je bio glumački vrlo uvjerljiv, no nije u potpunosti sjeo kao njezin partner. George Stanciu majstorski je odigrao ulogu Šefa policije, a Sabrina Feichter, Natalia Horsnell, Iva Vitić Gameiro i Rieka Suzuki bile su sjajne Prijateljice u prom činu. Potonja je bila izvrsna Mini u drugom činu, čime nam je pokazala kako nije samo dobra tehničarka, nego su njene glumačke sposobnosti na potrebnoj visini. Alen Gotal tumačio je blesavog Hansa, pokretača radnje, a tu je ulogu dobro odradio.
Prizor iz baleta, izvor: hnk.hr
Cancan u drugom činu oduševio je publiku, koja je pljeskala u ritmu glazbe, iako treba istaknuti kako smo vidjeli boljih cancanova u prijašnjim izvedbama. Kostimi Dženise Pecotić i scenografija Dinke Jeričević bili su besprijekorni i zaista ih treba pohvaliti.
Sam kraj baleta, u kojem Coppelius razmišlja o Swanildi, donio je nešto više baleta. Solo i pas de deux Swanilde i Franza bili su solidni i, valja priznati, došli su kao pravo osvježenje. Coppelia je zagrebačkom baletnom ansamblu izvrsno sjela, baš kao i publici. Iako potpisnica ovih redova nije obožavateljica ovog baleta, mora priznati kako nema zamjerki na sinoćnju izvedbu.
Najnovije iz kategorije "Predstave":

Zadnje premijere na Ljetu

SPLIT – Kao posljednju premijeru 67. Splitskog ljeta Balet Hrvatskog narodnog kazališta Split u plesnoj će večeri nazvanoj Mozart à 2 & Don Juan izvesti dvije neoklasične

Predstavljena prva premijera

SPLIT – Na medijskoj konferenciji u foyeru Hrvatskog narodnog kazališta Split predstavljena je prva baletna premijera 67. Splitskog ljeta, plesna večer koju čine neoklasični

Premijera u Zajcu

RIJEKA -Baletni diptih: „Patetična“ i „Posvećenje proljeća“ večeras će biti premijerno izveden u riječkom HNK. Koreografiju potpisuju Douglas Lee na glazbu Ludwiga van Beethovena,

Najnovije vijesti na portalu:

Najavljeni baleti u Splitu

SPLIT – U foyeru splitskog Hrvatskog narodnog kazališta predstavljena je predstojeća kazališna sezona kao i prva plesna predstava Venatus/Migrations, koja će nakon izvedbi na

Počeli upisi na balet

SPLIT – U tijeku je upis novih polaznika Baletnog studija Hrvatskog narodnog kazališta Split. Upisuju se djevojčice i dječaci vrtićke i predškolske dobi od četiri i pol godin

Veliki uspjeh riječkog baleta

BONN – „Nakon napetih šezdeset minuta uslijedila je eksplozija pljeska publike oduševljene izvrsnim ansamblom“, zaključuje u svom tekstu General-Azeiger, najtiražniji dnevni