Strastveni balet

Autor: //Datum objave: 21.08.2014.

DUBROVNIK – Na Boškovićevoj poljani sinoć je izveden neobičan i snažan neobarokni balet Opasne veze. Koreografiju i režiju potpisuju Valentina Turcu i Leo Mujić, a riječ je o prvom baletu koji su Dubrovačke ljetne igre premijerno postavile na scenu. Uz to, ono što smo sinoć mogli gledati bila je i prazivedba, jer Opasne veze još zapravo i nisu imale svoju baletnu interpretaciju.

 

Balet je nastao u koprodukciji Dubrovačkih ljetnih igara, Festivala Ljubljana i Slovenskog narodnog gledališča Maribor. Publici su ovu neobičnu ljubavnu priču predstavili solisti Anton Bogov (u ulozi Vicomtea de Valmonta), Jelena Lečić (u ulozi Marquise de Merteuil) te Catarina de Meneses kao Madame de Tourvel. Ostale uloge otplesali su članovi baletnog ansambla SNG-a Maribor. Zagrebačkoj su publici neka od ovih lica dobro poznata: tako su nedavno imali priliku gledati Antona Bogova kao partnera Natalii Horsnell na natjecanju Mia Čorak Slavenska, dok je Lečić članica baletnog ansambla HNK.

 

Balet je nastao na temelju romana Opasne veze Pierra Choderlosa de Laclosa, a koji predstavlja kritiku francuske aristokracije 18. stoljeća. U njemu autor pripovjeda o okrutnoj igri zavođenja i osvajanja te publici pokazuje demonske likove kojima suprostavlja svijet Madame de Tourvel.

 

Jelena Lečić kao Marquise de Merteuil

 

 

Izvrsna izvedba oduševila  je publiku svojom izvrsnošću i zasigurno dobila najveći pljesak na Ljetnim igrama ove godine.

 

Radnja se odvija na francuskom dvoru i prepuna je ljubavnih intriga i zavrzlama dvorjana, a nastaje zapravo zbog njihova aristokratskog načina života i dosade koja taj život donosi donosi. Izvedba plesača, iznimna koreografska senzualnost Valentine Turcu i Lea Mujića vjerno nas odvode i uranjaju nas u samo iskustvo svih događanja.

 

Publika je bila oduševljena činjenicom da ambijent Boškovićeve poljane oživi sa svakom izvedbom. Vjetar koji je nježno pomicao kulise u ritmu glazbe, pozornica okružena kamenom i crkvom, toplina koju on zrači stvorio je sneni ugođaj koji je svakog odveo u svijet mašte.

 

Lica, kostimi,jednostavnost scenografije ostavljaju bez riječi – kao podsjetnik koliko ljudsko tijelo i pokret zaista mogu reći, a bez da ijedna riječ bude izgovorena.

Ova će izvedba zasigurno biti primjećena od stručnjaka, a očekujemo je vidjeti i na svjetskim pozornicama.

Najnovije iz kategorije "Predstave":

Onjegin opet na sceni

SPLIT -Baletna predstava Onjegin vraća se na scenu Hrvatskog narodnog kazališta Split. Ova raskošna baletna romantičarska drama u izvedbi splitskog baletnog ansambla, u režiji

Stiže Spartak!

ZAGREB – Balet Spartak jedno od najpoznatijih djela Arama Hačaturijana premijerno će biti izveden 27. siječnja u zagrebačkom HNK u koreografiji Jiříja Bubeníčeka te u ko

Orašar u Hrvatskom domu

SPLIT – Prosinac je vrijeme kada se u cijelom svijetu izvodi jedan od najpopularnijih baleta, Orašar Petra Iljiča Čajkovskog. Prekrasna je spoznaja da su i ove godine u sva č

Najnovije vijesti na portalu:

HNK traži plesno pojačanje

ZAGREB – Balet zagrebačkog HNK je u potrazi za balerinama i baletanima koji bi s radom počeli od rujna. Zbog toga organiziraju dva dana audicija, koje će se u održati u HNK 2

Traži se balerina ili baletan

ZAGREB – Klub ritmičke gimnastike LEDA je u potrazi je za balerinom ili baletanom koji bi mlade ritmičke gimnastičarke podučavao klasičnom baletu. Kako smo već na ovoj strani

Onjegin opet na sceni

SPLIT -Baletna predstava Onjegin vraća se na scenu Hrvatskog narodnog kazališta Split. Ova raskošna baletna romantičarska drama u izvedbi splitskog baletnog ansambla, u režiji