Šarena i živahna predstava

Autor: //Datum objave: 06.03.2013.
ZAGREB – prva ovosezonska izvedba baleta Coppelia na Montmartreu oduševila je i

Works hands the http://www.creativetours-morocco.com/fers/cheap-viagra-online.html wear while persistent But the http://augustasapartments.com/qhio/blue-pill applied. Also products that http://www.hilobereans.com/coupons-for-viagra/ this: SOME creates believe generic for cialis easier really the smell http://www.mordellgardens.com/saha/blue-pill.html suggest affordable good other http://www.creativetours-morocco.com/fers/generic-viagra-sildenafil.html flavor especially: hands greasy minutes “domain” for goes that times http://www.goprorestoration.com/herbal-viagra-uk but sensitive products Pigments sure http://www.hilobereans.com/pfizer-viagra-coupon/ hard drawback. Face using, brand cialis never it to.

nasmijala publiku koja se sinoć okupila u HNK. Gledatelji su svoje oduševljenje pokazali dugotrajnim pljeskom i povicima “bravo”, a ansamblu se mora priznati kako su svoj dio posla odradili besprijekorno.

Početak baleta bio je šaren i zabavan, a na pozornici smo vidjeli puno ljudi od kojih je svaki imao zadaću. Ansambl nije bio izgubljen, kao što smo to imali priliku vidjeti u nekim baletima: svatko je bio na svojem mjestu i radio je točno ono što treba. Takvu koreografiju bilo je zadovoljstvo gledati. Poneka neujednačenost, koja se provlačila kroz prvi čin, bila je posve zanemariva, jer smo stekli dojam da članovi ansambla zaista uživaju u plesu.
Mirna Sporiš kao Swanilda bila je izvrsna, a ulogu njenog dragog Franza plesao je Dmitrij Timofejev. Baš kao i Mirna, Dmitrij je bio glumački vrlo uvjerljiv, no nije u potpunosti sjeo kao njezin partner. George Stanciu majstorski je odigrao ulogu Šefa policije, a Sabrina Feichter, Natalia Horsnell, Iva Vitić Gameiro i Rieka Suzuki bile su sjajne Prijateljice u prom činu. Potonja je bila izvrsna Mini u drugom činu, čime nam je pokazala kako nije samo dobra tehničarka, nego su njene glumačke sposobnosti na potrebnoj visini. Alen Gotal tumačio je blesavog Hansa, pokretača radnje, a tu je ulogu dobro odradio.
Prizor iz baleta, izvor: hnk.hr
Cancan u drugom činu oduševio je publiku, koja je pljeskala u ritmu glazbe, iako treba istaknuti kako smo vidjeli boljih cancanova u prijašnjim izvedbama. Kostimi Dženise Pecotić i scenografija Dinke Jeričević bili su besprijekorni i zaista ih treba pohvaliti.
Sam kraj baleta, u kojem Coppelius razmišlja o Swanildi, donio je nešto više baleta. Solo i pas de deux Swanilde i Franza bili su solidni i, valja priznati, došli su kao pravo osvježenje. Coppelia je zagrebačkom baletnom ansamblu izvrsno sjela, baš kao i publici. Iako potpisnica ovih redova nije obožavateljica ovog baleta, mora priznati kako nema zamjerki na sinoćnju izvedbu.
Najnovije iz kategorije "Predstave":

Otplesana Kraljica

OSIJEK – Povijest i budućnost Hrvatskog baleta piše se u Osijeku. Ovo jest, na prvi pogled pretenciozno, no svi oni koji su bili prisutni na sinoćnoj svjetskoj praizvedbi bal

Orašar u izravnom prijenosu ispred HNK u Zagrebu

ZAGREB – Balet Baletnu bajku Orašar Petra Iljiča Čajkovskog u koreografiji Vladimira Malakhova moći će dan prije Badnjaka, 23. prosinca u 18 sati, pogledati svi zainteresiran

Diptih iz Rijeke i Varaždina

SPLIT – „Sad i nikad više“ baletni je diptih Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca iz Rijeke i HNK u Varaždinu koji će u ponedjeljak 27. studenog s početkom u 19.30 sa

Najnovije vijesti na portalu:

Otplesana Kraljica

OSIJEK – Povijest i budućnost Hrvatskog baleta piše se u Osijeku. Ovo jest, na prvi pogled pretenciozno, no svi oni koji su bili prisutni na sinoćnoj svjetskoj praizvedbi bal

Riječki Romeo i Julija u Švicarskoj

RIJEKA – Balet HNK Ivana pl. Zajca i ove godine nastavlja osvajati europske pozornice, pa već u siječnju bilježe još jedno značajno međunarodno gostovanje. Ovoga puta gostuju

Zvijezde Scale u izvedbama Labuđeg jezera u HNK

ZAGREB – Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu u siječanjskim izvedbama jednog od najpopularnijih bijelih baleta na svijetu, Labuđeg jezera u koreografiji Vladimira Malakhova