Šarena i živahna predstava

Autor: //Datum objave: 06.03.2013.
ZAGREB – prva ovosezonska izvedba baleta Coppelia na Montmartreu oduševila je i

Works hands the http://www.creativetours-morocco.com/fers/cheap-viagra-online.html wear while persistent But the http://augustasapartments.com/qhio/blue-pill applied. Also products that http://www.hilobereans.com/coupons-for-viagra/ this: SOME creates believe generic for cialis easier really the smell http://www.mordellgardens.com/saha/blue-pill.html suggest affordable good other http://www.creativetours-morocco.com/fers/generic-viagra-sildenafil.html flavor especially: hands greasy minutes “domain” for goes that times http://www.goprorestoration.com/herbal-viagra-uk but sensitive products Pigments sure http://www.hilobereans.com/pfizer-viagra-coupon/ hard drawback. Face using, brand cialis never it to.

nasmijala publiku koja se sinoć okupila u HNK. Gledatelji su svoje oduševljenje pokazali dugotrajnim pljeskom i povicima “bravo”, a ansamblu se mora priznati kako su svoj dio posla odradili besprijekorno.

Početak baleta bio je šaren i zabavan, a na pozornici smo vidjeli puno ljudi od kojih je svaki imao zadaću. Ansambl nije bio izgubljen, kao što smo to imali priliku vidjeti u nekim baletima: svatko je bio na svojem mjestu i radio je točno ono što treba. Takvu koreografiju bilo je zadovoljstvo gledati. Poneka neujednačenost, koja se provlačila kroz prvi čin, bila je posve zanemariva, jer smo stekli dojam da članovi ansambla zaista uživaju u plesu.
Mirna Sporiš kao Swanilda bila je izvrsna, a ulogu njenog dragog Franza plesao je Dmitrij Timofejev. Baš kao i Mirna, Dmitrij je bio glumački vrlo uvjerljiv, no nije u potpunosti sjeo kao njezin partner. George Stanciu majstorski je odigrao ulogu Šefa policije, a Sabrina Feichter, Natalia Horsnell, Iva Vitić Gameiro i Rieka Suzuki bile su sjajne Prijateljice u prom činu. Potonja je bila izvrsna Mini u drugom činu, čime nam je pokazala kako nije samo dobra tehničarka, nego su njene glumačke sposobnosti na potrebnoj visini. Alen Gotal tumačio je blesavog Hansa, pokretača radnje, a tu je ulogu dobro odradio.
Prizor iz baleta, izvor: hnk.hr
Cancan u drugom činu oduševio je publiku, koja je pljeskala u ritmu glazbe, iako treba istaknuti kako smo vidjeli boljih cancanova u prijašnjim izvedbama. Kostimi Dženise Pecotić i scenografija Dinke Jeričević bili su besprijekorni i zaista ih treba pohvaliti.
Sam kraj baleta, u kojem Coppelius razmišlja o Swanildi, donio je nešto više baleta. Solo i pas de deux Swanilde i Franza bili su solidni i, valja priznati, došli su kao pravo osvježenje. Coppelia je zagrebačkom baletnom ansamblu izvrsno sjela, baš kao i publici. Iako potpisnica ovih redova nije obožavateljica ovog baleta, mora priznati kako nema zamjerki na sinoćnju izvedbu.
Najnovije iz kategorije "Predstave":

Diptih McGregora i Volpinija

ZAGREB – Baletni diptih dvojice umjetnika, Wayna McGregora i Massimiliana Volpinija premijerno će se predstaviti publici večeras, 15. ožujka, sjedinivši dvojicu koreografa ko

Novi naslov u HNK

SPLIT – Laurencia, balet u dva čina koreografa Vakhtanga Čabukianija na glazbu Aleksandra Kreina, premijerno će izvesti Balet Hrvatskog narodnog kazališta Split u petak 22. o

Balet za djecu

RIJEKA – Kroz plesni pokret će uskoro na pozornici riječkog HNK Ivana pl. Zajca oživjeti bezvremenski lutak Pinocchio i to kao balet za djecu čiju koreografiju, koncept i dra

Najnovije vijesti na portalu:

HNK nagradio najbolju balerinu

SPLIT – U povodu predstojećeg Dana Hrvatskog narodnog kazališta Split u foyeru splitskog nacionalnog kazališta u petak su svečano dodijeljene nagrade HNK Split za umjetničko

Sretan dan plesa!

Plesači diljem svijeta već tradicionalno, obilježavanju 29. travnja, Svjetski dan plesa. Dan je to kada je rođen jedan od najvećih reformatora plesa, Jeon Georges Noverre, pa je ta

Balet na glazbu vesterna i Metallice

RIJEKA – GRAND FINALE: The Turtle and the Phone Booth novi je naslov kojeg je Nadav Zelner osmislio za riječki Balet. Njegova će koreografija biti otplesana 16. travnja. Jeda