Ruska Gala večer

Autor: //Datum objave: 06.06.2017.

ZAGREB – Nakon Gala baletnog koncerta održanog u Zagrebu u listopadu prošle godine, i gostovanja zagrebačkog Baleta s Anom Karenjinom u Sankt Peterburgu, nastavlja se suradnja između kazališta ova dva grada. Tako je sinoć održana prva od dvije Gala večeri u HNK.  

 

Program su otvorili  solisti Jekaterina Osmolkina i Aleksandr Sergejev u prekrasnom pas de deuxu iz baleta Le papillon u klasičnoj koreografiji Marie Taglioni na glazbu Jacquesa Offenbacha. Plesači se nakon zajedničke izvedbe na početku, izmjenjuju u četiri solo točke.

 

Sljedeća baletna izvedba bio je Bečki valcer Johanna Straussa u simpatičnoj koreografiji Leonida Jakobsona u kojoj su solisti Jelena Černova i Stjepan Demin na duhovit način prikazali koketiranje mladića i djevojke na bečkim ulicama i svojom uvjerljivom glumačkom ekspresijom nasmijali publiku.

 

Nakon toga uslijedila je suvremena koreografija Nacha Duata na glazbu Franza Schuberta koju su uz minimalističku scenu i kostime izveli sjajni Anželina Voroncova i Ivan Zajcev. Kraj prvog dijela večeri zaključili su solisti Alla Bočarova i Andrej Sorokin u dobro poznatoj koreografiji slavnog Mariusa Petipe, pas de deux iz baleta Don Quijote. Tu je izvanredna Bočarova sa nevjerojatnom sigurnošću izvela 32 fouettea i zaslužila ovacije publike.

 

Drugi dio večeri ponovo otvaraju solisti Jekaterina Osmolkina i Aleksandr Sergejev, ovaj put u adagiu iz baleta Pepeljuga u koreografiji Alekseja Ratmanskija. U klasičnim pokretima bijelog baleta ostala je upečatljiva koreografija ruku koje su cijelo vrijeme bile mekane i u nekim dijelovima podsjećale na pokrete pamtomimičara.

 

Alla Bočarova i Andrej Sorokin ponovo su nastupili u idućoj baletnoj točki, bio je to adagio iz baleta Chopiniana čiju je koreografiju osmislio Mihail Fokin na glazbu Frederica Chopina. U ovom su valceru, plešući u jednostavnim bijelim kostimima, pokazali svu čar čistog klasičnog pokreta.

 

Solisti Jelena Jevsejeva i Aleksandr Sergejev u drugoj suvremenoj koreografiji večeri izveli su impresivan tango čiju koreografiju potpisuje Jurij Smelakov na glazbu Johna Powella.

 

Program je završen pas de deuxom iz baleta Plamen Pariza, koreografa Vasilija Vajnonena na glazbu Borisa Asafjeva u kojoj su po drugi puta nastupili Anželina Voroncova i Ivan Zajcev. U svojem su nastupu pokazali fantastičnu plesnu tehniku izvodeći nevjerojatne kombinacije skokova i okreta te primili najveći pljesak publike.

 

Od ne-plesnih točaka treba spomenuti ulomak Habanera iz opere Carmen Georga Bizeta koji je otpjevala nagrađivana Irina Mataeva te izvedbu Aleksandra Trofimova pjesme Drugim putem na ruskom jeziku.

Najnovije iz kategorije "Novosti":

Koje su sličnosti ritmičke gimanastike i baleta?

ZAGREB – Uzbuđenje se osjeća u zraku dok traje priprema za nastup, djevojke vezuju kosu u urednu punđu, nanose scenski make up-a, zagrijavaju se u prekrasnom trikou, elegantno razg

Počinje Treps

ZAGREB – 17. TREPS festival plesa održat će se od 25. do 27. studenog s početkom u 19 sati u Centru za kulturu Trešnjevka. U kategorijama klasični balet, suvremeni ples, 

Balerina u vrtiću

SPLIT – Bilo je to zanimljivo kasno poslijepodne u Dječjem vrtiću „Cvit Mediterana“ u Splitu. Eva Karpilovska, prvakinja Baleta Hrvatskog narodnog kazališta u Splitu, koreografkinj

Najnovije vijesti na portalu:

Dodijeljene nagrade

ZAGREB – Trešnjevačka plesna scena Centra za kulturu Trešnjevka po sedamnaesti je put okupila plesne skupine iz cijele Hrvatske na TREPS festivalu plesa od 25. do 2

Počinje Treps

ZAGREB – 17. TREPS festival plesa održat će se od 25. do 27. studenog s početkom u 19 sati u Centru za kulturu Trešnjevka. U kategorijama klasični balet, suvremeni ples, 

Barišnjikovu dodijeljeno priznanje

LONDON – Royal Academy od Dance u četvrtak je dodijelila svoje najvažnije priznanje Nagradu krunidbe kraljice Elizabete II., Mihailu Barišnjikovu. Nagradu mu je predala kralj