Dodijeljene nagrade Roje i Harmoš
ZAGREB – Dobitnici ovogodišnjih nagrada Ana Roje i Oskar Harmoš su Iva Vitić Gameiro i Guilherme Gameiro Alves. Na dodjeli nagrada se nisu pojavili, jer su oboje pozitivni na
ZAGREB – Nakon Gala baletnog koncerta održanog u Zagrebu u listopadu prošle godine, i gostovanja zagrebačkog Baleta s Anom Karenjinom u Sankt Peterburgu, nastavlja se suradnja između kazališta ova dva grada. Tako je sinoć održana prva od dvije Gala večeri u HNK.
Program su otvorili solisti Jekaterina Osmolkina i Aleksandr Sergejev u prekrasnom pas de deuxu iz baleta Le papillon u klasičnoj koreografiji Marie Taglioni na glazbu Jacquesa Offenbacha. Plesači se nakon zajedničke izvedbe na početku, izmjenjuju u četiri solo točke.
Sljedeća baletna izvedba bio je Bečki valcer Johanna Straussa u simpatičnoj koreografiji Leonida Jakobsona u kojoj su solisti Jelena Černova i Stjepan Demin na duhovit način prikazali koketiranje mladića i djevojke na bečkim ulicama i svojom uvjerljivom glumačkom ekspresijom nasmijali publiku.
Nakon toga uslijedila je suvremena koreografija Nacha Duata na glazbu Franza Schuberta koju su uz minimalističku scenu i kostime izveli sjajni Anželina Voroncova i Ivan Zajcev. Kraj prvog dijela večeri zaključili su solisti Alla Bočarova i Andrej Sorokin u dobro poznatoj koreografiji slavnog Mariusa Petipe, pas de deux iz baleta Don Quijote. Tu je izvanredna Bočarova sa nevjerojatnom sigurnošću izvela 32 fouettea i zaslužila ovacije publike.
Drugi dio večeri ponovo otvaraju solisti Jekaterina Osmolkina i Aleksandr Sergejev, ovaj put u adagiu iz baleta Pepeljuga u koreografiji Alekseja Ratmanskija. U klasičnim pokretima bijelog baleta ostala je upečatljiva koreografija ruku koje su cijelo vrijeme bile mekane i u nekim dijelovima podsjećale na pokrete pamtomimičara.
Alla Bočarova i Andrej Sorokin ponovo su nastupili u idućoj baletnoj točki, bio je to adagio iz baleta Chopiniana čiju je koreografiju osmislio Mihail Fokin na glazbu Frederica Chopina. U ovom su valceru, plešući u jednostavnim bijelim kostimima, pokazali svu čar čistog klasičnog pokreta.
Solisti Jelena Jevsejeva i Aleksandr Sergejev u drugoj suvremenoj koreografiji večeri izveli su impresivan tango čiju koreografiju potpisuje Jurij Smelakov na glazbu Johna Powella.
Program je završen pas de deuxom iz baleta Plamen Pariza, koreografa Vasilija Vajnonena na glazbu Borisa Asafjeva u kojoj su po drugi puta nastupili Anželina Voroncova i Ivan Zajcev. U svojem su nastupu pokazali fantastičnu plesnu tehniku izvodeći nevjerojatne kombinacije skokova i okreta te primili najveći pljesak publike.
Od ne-plesnih točaka treba spomenuti ulomak Habanera iz opere Carmen Georga Bizeta koji je otpjevala nagrađivana Irina Mataeva te izvedbu Aleksandra Trofimova pjesme Drugim putem na ruskom jeziku.
ZAGREB – Dobitnici ovogodišnjih nagrada Ana Roje i Oskar Harmoš su Iva Vitić Gameiro i Guilherme Gameiro Alves. Na dodjeli nagrada se nisu pojavili, jer su oboje pozitivni na
ŠIBENIK – Jedan posebni mačak kreće u subotu, 25. lipnja iz Osijeka put Šibenika. Naravno riječ je o baletu skladatelja Bruna Bjelinskog” Mačak u čizmama”. S tim
NAPULJ, MILANO – Dva talijanska kazališta u Napulju i Milanu organizirat će početkom travnja dvije baletne gala večeri za pomoć ratom pogođenim područjima u Ukrajini. Balet z
ZAGREB – Dobitnici ovogodišnjih nagrada Ana Roje i Oskar Harmoš su Iva Vitić Gameiro i Guilherme Gameiro Alves. Na dodjeli nagrada se nisu pojavili, jer su oboje pozitivni na
ŠIBENIK – Jedan posebni mačak kreće u subotu, 25. lipnja iz Osijeka put Šibenika. Naravno riječ je o baletu skladatelja Bruna Bjelinskog” Mačak u čizmama”. S tim
ZAGREB – Valentina Turcu, nagrađivana koreografkinja i redateljica koja je bila nominirana za prestižnu baletnu nagradu Kyoto Prize, upustila se u novu pustolovinu stvarajući