Vragolani na sceni

Autor: //Datum objave: 26.04.2015.

OSIJEK – Balet Vragolasta djevojka otplesan je sinoć u punom osječkom kazalištu. Publika je dugotrajnim pljeskom pozdravila novi projekt male, no uporne i srčane ekipe zaljubljenika u balet, koji već nekoliko godina naporno rade da ovdašnji balet podignu na višu razinu.

 

Vragolastu koreografski potpisuje zagrebački plesač Svebor Sečak, koji je fantastično uzbalansirao zahtjeve klasičnog baleta s mogućnostima plesača raznih profila i razina vladanja tehnikom. Pantomimski dijelovi su s mjerom oblikovani – ne previše, kako ne bi otišli u karikaturalnost, a ni premalo, kako ih i publika manje upućena u detalje predstave mogla razumjeti. Primjerena doza akrobatike – a tu ponajprije mislimo na ulogu Dječaka, u izvedbi Nevena – Lucijana Davidovića – mnoge je oduševila.

 

Glavna uloga, Lisa, povjerena je mladoj, nježnoj Kaho Nakayasu (zapamtite to ime, pred njom je velika karijera). Nakayasu od prvog trenutka plijeni gracilnošću i veseljem plesanja (ne zamjerite, podsjeća me na moje baletne dane s tim ushitom bivanja na sceni). Tehnika joj je izvrsna i lijepo oblikovana, a glumački je mlada plesačica veoma kvalitetna.

 

Vuk Ognjenović utjelovio je lik Colasa, mladića zaljubljenog u Lisu. Još jednom je Ognjenović pokazao svoju kvalitetu i, posebno, lijepe skokove. Njegova kvaliteta posebno se istaknula u Pas de deuxu Lise i Colasa.

 

Još dva lika valja posebno istaknuti – Alaina u izvedbi Viniciusa Leme i udovice Simone, u izvedbi Štarka. Vinicius se istaknuo izvrsnim skokovima, dobrom pantomimom i zavidnom tehnikom. Štark je pak u zahtjevnoj transformaciji u ženski lik pokazao da itekakako zna i može, a njegov Ples u klompama oduševljava. Zanimljivo je napomenuti kako je koreograf, Svebor Sečak, zagrebačku publiku donedavno oduševljavao upravo izvedbom uloge udovice Simone, a njegov Ples u klompama bio je fantastičan.

 

Nije pravedno ne navesti i ostale izvrsne plesače, no bilo ih je previše. Svi su zaista zablistali sinoć – bili su rasplesani, puni radosti i fino ujednačeni. Zanimljivost koja je mnoge iznenadila jest pojavljivanje opernog pjevača Zvonimira Ivanovića na sceni. Tumačio je ulogu Thomasa, oca budalastog Alaina.

 

U svakom slučaju, Osijek defitinitivno više nije baletna provincija. U kazalištu se pleše jedan kvalitetan naslov, s dobrim plesačima, a nadamo se da će tako biti i s budućim projektima.

Najnovije iz kategorije "Predstave":

Diptih McGregora i Volpinija

ZAGREB – Baletni diptih dvojice umjetnika, Wayna McGregora i Massimiliana Volpinija premijerno će se predstaviti publici večeras, 15. ožujka, sjedinivši dvojicu koreografa ko

Novi naslov u HNK

SPLIT – Laurencia, balet u dva čina koreografa Vakhtanga Čabukianija na glazbu Aleksandra Kreina, premijerno će izvesti Balet Hrvatskog narodnog kazališta Split u petak 22. o

Balet za djecu

RIJEKA – Kroz plesni pokret će uskoro na pozornici riječkog HNK Ivana pl. Zajca oživjeti bezvremenski lutak Pinocchio i to kao balet za djecu čiju koreografiju, koncept i dra

Najnovije vijesti na portalu:

Balet na glazbu vesterna i Metallice

RIJEKA – GRAND FINALE: The Turtle and the Phone Booth novi je naslov kojeg je Nadav Zelner osmislio za riječki Balet. Njegova će koreografija biti otplesana 16. travnja. Jeda

Počinje TREPS!

ZAGREB – TREPS plesni susreti, 19 po redu, počinju u petak, 12. travnja u 19 sati u Centru za kulturu Trešnjevka. Članove ocjenjivačkog suda ove godine čine Ivana Bojanić, Ma

Diptih McGregora i Volpinija

ZAGREB – Baletni diptih dvojice umjetnika, Wayna McGregora i Massimiliana Volpinija premijerno će se predstaviti publici večeras, 15. ožujka, sjedinivši dvojicu koreografa ko